Monday, June 8, 2009

me


assalammualaikum........salam sejahtera....
aku mengalu-alukan kepada kawan2 ku sekalian..
terima kasih kerana sudi meluangkan masa untuk melawat ke blog aku ni.
so disini aku storyla sikit my personal yg lebih real dan sejujur2 nya.
korang adalah antara insan2 yg terpilih untuk aku menjadikan korang sebagai
my ever best friends....ur pleasure....
nama aku dalam kad pngenalan,wan azizan bin amran.aku dilahirkan pada 09 julai
pada tahun 1980.zaman 2 aku mmg igtla rumah aku gne lampu minyak tanah,lampu yg pkai pam 2 pn ade..seterika arang..piring hitam sharifah aini lagi.heheee.nostalgia sgt masa 2.
air paip takde.gali paritla...hahahaa..rumah aku jauh dari jiran..jauh ke dalam...lau x biasa mmg ngeri la..
aku dilahirkan dalam rumah aku sendiri je.jam 4.30 pagi.aku x ingatla sape yg jadi bidan tp yg pasti jiran berdekatan yg menyambut kelahiran ku.aku panggil opah je.aku ade 5 beradik je..kakak 2 org.aku yg ke-3.adik pmpuan dan adik laki sorg.adik tiri sorg laki.ketika korg baca artikel ini..yg pmpn sume dh kwen...
time aku dulu ade lg sekolah pondok waktu ptg..bes mase 2..bkan pe..mase 2la aku dpat join kwan aku.aku mula sekolah pada tahun 1987-2007.aku dpt result SPM pangkat 2.kalau korg nk tau aku mmg x jangka dapat result macam 2.hehee..tp aku mmg x sambung sbb aku nak pegang duit.poyo je....

2 comments:

Anonymous said...

ijan mmg poyo!!!
hahahaha

Anonymous said...

wie sememng nye poyo!!!!!
so sekarg ni dh byk ke duit yg dipegng?