Tuesday, June 9, 2009

me & career

erm...aku mula merantau 3 bulan selepas aku tamat exam SPM.aku igt lagi masa 2 pagi2 member baik aku dtg rumah nak aku ikut dia pergi k.lumpur.dan2 2 jugaklah dia suruh aku ikut...tak dapat aku memikirkan semasak2 nye...so pagi 2 jugaklah aku bagi tau parents aku.diorang pun terkezut dengan keputusan aku.kawan aku pun 1....masa aku sampai k.l..macam2 tragedi.lau di igt balik nk ketawa pun nye...maklumlah baru merantau kt bandar.aku x maula cite ape yg terjadi pada kami.biarlah rahsia..ceh!!setelah hampir 1 hari pelbagai kejadian yg menimpa kami,akhirnya kami berpecah bawa haluan masing2.itupun sebab kami dapat kerja di tempat yg berlainan.aku menetap di taman medan jalan klang lama
...cont.....
episod 2:
erm...atas 1 permintaan aku akan cite sdikit babak2 time kami sampai di k.lumpur.tapi aku xlah brape igt sume 2..aku bagi la ape yg aku ingat.mula2 kami pi la servey nak rumah sewa la konon nye...pyela gagah nak sewa flat kondo konon..hahhaaa ambik kau!! deposit 9rat. lagi 1 cite ntah ape motif kami naik komuter sampai ke seremban...papentah.huhuuu...time ni lau dgr lagu ibu kota cinta mesti tringat.

3 comments:

chenta edOra said...

wi..leh x dora nk thu pe yg brlaku time tu..?ehe...mesti bez nie..hehe..msti lucu nie an.....dOra akan nntikan 4 d next episOde..^__^

eizann said...

bley2..mcam2 hal...naik komuter terlajak ke seremban..ahaks..

chenta edOra said...

mcm mner lar leh plak terljk ke semban nieyh..hehe..^__^