Monday, June 8, 2009

me & skool

aku mula masuk sek.ren.keb.sungai betul bagan datoh,perak.1987-1992.sek.men seri muara bagan datoh.1992-1997.masa sekolah rendah xde pe nak cite..erm...aku naik bsikal je g skool tp tumpang ng akak aku la....aku igt lagi mase 2 dorg bkan nk bwak aku sgt.time blik je aku mesti dilema nk naik ng sape...pyela pk lame spai aku kne tggal..hahahaaa padan muke aku.adalah dlm 3 tahun aku fobia...mase aku darjah 4 brula aku dapat naik basikal sendri.cinonet(kecil yg amat sgt).masa darjah 6 aku pernah la gaduh yg agak serius la.slalu xla serius.sebenarnya aku dh lama simpan hajat nk bagi sebijik! sbb dia slalu buli aku.bukan buli fizikal la..tp buli psikologila..
hidung aku darah siot.dada die sakitpenghabis lantak dh 2.pendek cite kitorang kne rotan kt kuku jari 3x.fuh!!! korang bayang la sndri....pastu kami pn berdamai siap pelok2 lagi.masa sekolah menengah aku cuma join geng aku je..geng yg x endah hal dunia.hahahaa.. masa 2 aku lebih cenderung dengan muzik.asalnye aku minat rap.ntah tiba aku lebih minat pada underground scene sampaila sekarang.tapi skarang xla ligat mcm dulu.dengan x sngaja adala aku tubuhkan band.pernahla 1 hari aku kantoi ng cikgu sebab ade student terlibat ng muzik ni.ntah sape yg dengki ntah.poyo je.nama aku pn dh kne cop.hangit tol.apapun sekolah telah meninggalkan memori yg sangat indah...biarpun kene tempeleng,rotan,denda,jemur tengah panas....sweet memories....

No comments: