Sunday, September 5, 2010

Salam raya

Salam raya tuk kwan2 sume.... Hari Raya, hari yg mmg best la kan? ape yg best? staun sekali merayakan giler sakan korg ek. baju baru,kete baru, perabot baru,awek baru,sume baru la.tuk bdak2 kolek wet raya la kn.
mesti byak kngan korng masa raya kan. aku dh merayakan hari mulia ini sdh 29 kali.tuk yg ke 30, hari raya aku dh jdi laen.aku bareya tanpe rumah.cmne rasa yer? ntah ler.lgi 4 ari je akn aku rasa.hehe.tpi taun ni di anggarkan mmg rmai la yg dtg umah... silakan.aku mmg wat ópen house' hehe. mmg open giler....
aku knal raya ni ntah umor bape ntah.yg aku igt masa tu bulan mei.masa tu dh knal kalendar.asyik tgok klendar jela ari2.berangan nk kutip duit raya dh.tpi nk g umah org ckup malas. duit raya pertama aku yg sjak aku tau kira sndri berjumlah rm12. dh ckup bsor sgtla nilai ye masa tu.aku letak kt ats almari hiasan.aku still igt msa tu lgi.ntah ape bende aku beli ntah dh lupe.kngan g umah awek la taun 1998 klo x silap aku.masa tu aku g bwak kancil abg ipor aku knon besar la harapan tuk awek tu bkak hati tu.tpi hampeh.hahaa... lntak r ko.
kngan bgi aku yg pling best time msa dgn best fren.masa tu kmi bertigamasa tu mlm.kmi beraya kt halaman rumah aku.hya beralaskan pelepah kelpa wat kmi baring. 1 jag air oren dan 2-3 kotak rokok cap suria,dunhill dan marlboro. smbng pyer sembng spai la ayam berkokok.hahahaha.... ape daa..
ok la.. aku xde mood nk mnulis ni.. ntilah smbung. aku akn mnulis uucapan raya tuk sume kwan2 aku yg msih aku igt.aku cdg nk sbut sume nma2 dorg trmasuk anda. salam raya dari aku
wan azizan. maaf zahir batin

No comments: